Wednesday, October 12, 2016

Trading Strategie Divergensie

Trading Strategie. divergensie Hallo ouens! Ek wil jou vertel 'n bietjie oor die strategie Ek gebruik my daaglikse handel. As 'n dag handelaar, ek gebruik 15M en uurlikse kaarte, betree en die sluiting van 'n handelsmerk in die dieselfde dag, op seldsame geleenthede, ek hou my handel tot die volgende dag. Ek is nie 'n tendens volgende handelaar. Mense sê dat ry 'n tendens is die enigste manier om geld te maak in forex. Ek stem nie saam. As forex was so maklik, waarom so baie mense hul geld te verloor? So ek gesoek oor toonbank tendens handel, wat basies die teenoorgestelde van die tendens is die handel. Ek weet dit klink 'n bietjie vreemd, maar ek wil nie doen wat 90% van die ander handelaars te doen. Ek wil om anders te wees. Daarna het ek divergensie. Wat is divergensie? Divergensie in forex is 'n meningsverskil tussen die patrone van aanwysers en pryse. Daar is 2 tipes van divergensie, lomp en lomp. Gewoonlik vind ons lomp divergensie naby mark bottoms en lomp divergensie naby mark tops. Hersiening van gereedskap Ek gebruik MACD (12,26,1) en Stogastiese (20,3,3) om divergensie raaksien. Jy kan ander aanwysers soos RSI en CCI gebruik. Hulle sal werk net mooi. Die mark beweeg in verskeie tydraamwerke gelyktydig so met net 1 keer raam, byvoorbeeld 'n 5M grafiek, is nie genoeg nie. Jy moet op te sien die groter prentjie: kyk altyd ander tydsraamwerke. Bullish Divergensie: 'n Basiese Definisie Lomp divergensie vind plaas wanneer die prys is 'n nuwe laer laag, maar terselfdertyd aanwysers is 'n nuwe hoër lae. Soos ons kan hier sien: Soos hierbo in die voorbeeld grafiek, is die prys wat 'n nuwe laer lae (punt A en B), maar terselfdertyd die aanwysers is 'n nuwe hoër lae (punt 1 en 2, 3 en 4). Lomp divergensie wys jou dat die prys waarskynlik sal optrek. Lomp divergensie: 'n Basiese Definisie Hoe om Divergensie Handel


No comments:

Post a Comment