Friday, October 7, 2016

Die Opsie Trading Strategies

lidmaatskap Info 8220; Klop Wall Street 1% op 'n tyd 8221; is 'n stand-alone boek. Ek sluit elke detail oor my stelsel wat ek kon en alles wat 'n middelklas belegger moet finansiële vryheid te verkry is daar. Daar is egter bykomende gereedskap en inligting wat nie kan ingesluit word in 'n ebook: Huidige portefeulje: In die boek, ek praat oor hoe ek my portefeulje sou bou ten tyde van my skryf. Dit is egter die mark voortdurend veranderende en my portefeulje verander daarmee. Huidige Stock verification: Voorrade bygevoeg en afgetrek van my lys op 'n gereelde basis. As ek 'n lys sit in die boek, teen die tyd dat dit te lees jy die lys is verouderd en gevaarlik om te gebruik. Spreadsheet: Ek het 'n sigblad beskikbaar vir aflaai wat vergemaklik die vind spilpunt punte en die berekening van vlakke wat ons bereid is om te besit aandele. Dit is belangrik om die wiskunde te verstaan, maar ek weet die tyd vir die middelklas is ons mees waardevolle bate so vereenvoudig berekeninge is belangrik. Om 'n lid hier sal jy toegang tot al die items wat hierbo gelys items gee. Daarbenewens het ons 'n slegs vir lede forum waar graag wou beleggers bespreek die stelsel, huidige ambagte en portefeuljebestuur begin. Ondersteuning word gegee om te help nuwe opsie handel strategieë beleggers leer die toue terwyl hulle gemak te kry met die stelsel. Ek vra 'n nominale fooi om die koste van die aanbieding van hierdie items aanlyn dek en om die forum beperk tot middelklas beleggers ernstig is oor finansiële onafhanklikheid te hou. Geen spam en geen verkeerde inligting, net goeie raad en ondersteuning. Lidmaatskap is slegs $ 5,95 per maand (Ek het jou gesê dit was 'n nominale fooi) en om die transaksie nog meer risiko gratis vir jou Ek het jou eerste maand net $ 0,99 te maak! Wat het jy om te verloor nie, behalwe die kettings om jou werk en die regering vir die res van jou lewe? Opsie Trading Strategies Inleiding Welkom by Opsie Trading Strategies. Die doel van my site is om te wys hoe 'n mens in die middelklas kan klop Wall Street met behulp van 'n eenvoudige, gesonde verstand opsie handel strategie Ek ontwikkel. Ek is nie 'n professionele skrywer en Ek werk nie in die finansiële sektor. Maar ek het 'n brandende passie vir getalle, persoonlike finansies, die finansiële markte en opsies. Hierdie passie plus 'n ton van navorsing en ondervinding het my toegelaat om hierdie opsie handel strategieë finaliseer 'n paar jaar gelede. Ek het drie doelwitte toe ek my opsie handel strategieë te skep uiteengesit. Eerstens, ek wou 'n dubbel-syfer geannualiseerde opbrengs te bereik. Tweedens, ek wou 'n minimale onttrekkings terwyl die bereiking van dubbelsyfer-opbrengste in my opsie handel stelsel. Derde, ek wou my beheer te maksimeer en elimineer die veranderlikes en onbekendes teister finansiële planne middelklas. Die tipiese middelklas finansiële plan het 'n inherente afhanklikheid van eksterne kragte soos werkgewers, regering, die ekonomie en algehele aandelemark prestasie. Ek wou die uitwerking wat magte het in my Familys finansiële lewe te verminder. Ek het aanvanklik ontwikkel hierdie handel stelsel vir my IRA, want ek wou om voordeel te trek van sy belasting voordele te help my dubbelsyfer opbrengste te behaal. Ek het geweet koop-en-hou is beslis nie van plan om my doelwitte te bereik en ek het geweet dat Wall Street is mislei (vriendelike manier om dit te) die middelklas 'n bok te maak. Maar ek kon nie uitvind wat om te doen nie totdat my stelsel uiteindelik bymekaar gekom het. Die beheer ek voel oor my IRA en finansiële lot was ongelooflik ek was nie onderhewig aan grille van die ekonomie of die aandelemark as 'n geheel. Op, af, sywaarts, stil of vlugtige my stelsel geknak uit dubbelsyfer opbrengste met slegs klein en ongereelde onttrekkings. Ek beslis wasnt betaal belaglike fooie aan die uber-Ryk van Wall Street net om hulle te verloor 40% van my geld tydens die ongeluk 2008. My belasbare rekening was 'n ander storie. Ek floundered van een stelsel na die volgende handel enigiets wat beweeg soos aandele, kommoditeite, futures en verbande. My stelsels sal werk totdat hulle didnt en dan sal ek 'n nuwe stelsel handwerk. Trading technicals of grondbeginsels, Dit voel altyd asof ek raai en hoop vir die beste. In April 2011 het die bedryf ek gewerk het in was afsluit heeltemal onverwags. Die meeste van my kollegas het geringe werk om die rekeninge te betaal of hulle het in hul noodfonds op soek na die perfekte werk. Ek het 'n ander roete. In plaas daarvan om rond met verskillende handel stelsels in my belasbare rekening, het ek besluit om my IRA opsie handel strategie te gebruik. In plaas van reinvesting die wins soos ek gedoen het in my IRA, sou ek 'n vaste maandelikse persentasie my salaris te vervang onttrek. Ek het die volgende jaar af en by die huis gebly met my kinders. Ek afgerig die plaaslike hoërskool hokkiespan en lees baie boeke. Gedurende hierdie tyd, my familie onderhou dieselfde lewenstyl ons gewoond aan en selfs daarin geslaag om ons netto waarde te verhoog. Dit was die finansiële vryheid wat ek nooit gedink het moontlik totdat ek by 65 + afgetree. Dit heeltemal my oë oopgemaak om die moontlikhede lewe te bied wanneer jy nie afhanklik is van jou werkgewer, die regering of Wall Street. Die beste deel van hierdie opsie handel stelsel is daar net twee, eenvoudige opsie ambagte wat jy sal maak sodat ek glo niemand kan hierdie handel stelsel te leer met 'n bietjie studie en moeite. Leer alles oor my opsie handel strategieë uit my nuwe opsies handel boek nou beskikbaar by Amazon: 8220; Klop Wall Street 1% op 'n Time8221; . Skryf asseblief vir my e-pos voer op die regte sodat ek jou pertinente updates kan stuur. Wees verseker ek net my intekenaars inligting stuur ek dink jy wil en ek het nie jou posbus met spam hound. Q3 2014 Resultate Nie so glad van 'n rit hierdie kwartaal. Ek het eintlik 'n posisie wat werklik het teen My en die winste in al my ander posisies in staat was om tot 'n netto my 'n aansienlike verdienste aan die kwartaal van 0,5%. Ek hou van hierdie voorraad en sal dit besit totdat dit draai om, wat volgende kwartaal of volgende jaar kan wees, maar dit die moeite werd 'n mooi dividend terwyl ek wag. Q2 was omtrent so glad 'n kwart as wat jy kan hê. Totale opbrengs vir die kwartaal was 3,17%, reg in lyn met my doel van dubbelsyfer geannualiseerde opbrengs. Dit sal nie altyd hierdie gladde, maar ek sal dit geniet terwyl ek kan! Ek het tans vier posisies oop en het 'n totaal van 26 ambagte in die kwartaal, sowat 8 per maand. As jy inligting oor spesifieke posisies wil sien asseblief die artikel lidmaatskap vir meer inligting. Q1 2014 Resultate Die resultate vir my eerste kwartaal opsie handel strategie resultate is in 'n positiewe opbrengs van 2.98%. Dit is reg in lyn met die probeer om dubbelsyfers geannualiseerde opbrengs te bereik. Daar was 'n totaal van 32 ambagte gemaak gedurende die kwartaal of ongeveer 10 per maand. Op die oomblik is daar meer interessant aandele as daar aan die begin van die jaar. Ek hou posisies in ses verskillende aandele. As jy wil om tred te hou met my ambagte wat jy kan meer detail hier vind. 2013 Options Trading Review Sjoe het 2013 Gaan deur vinnig! Die jaar begin soortgelyk aan die laaste paar met 'n aantal goeie, kwaliteit maatskappye verhandel teen baie aantreklike pryse. Teen die einde van die jaar, het die bulmark die aantal stelsel voorrade beperk tot handel. Daar is 'n tyd om te gulsig wees en 'n tyd om geduldig te wees, vir my is dit 'n tyd om geduldig te wees. Daar is 4 voorrade Ek hou op hierdie vlakke, ek peusel rondom klein posisies met behulp van opsies om 'n bietjie geld kom in, terwyl ek wag vir voorraad spesifieke verkoop-offs of 'n algemene mark daling tot 'n paar aandele terug in die groen-sone te bring hou. My geweegde opbrengs op die jaar was 15,83%, beslis heelwat laer as die 30% opbrengs van die SP 500 vanjaar. Ek tred gehou deur die middel van die jaar, maar as my kontantposisie gegroei, my opbrengste het agter die mark. Dit is soos die verkoop van wan in 'n woedende bul mark isnt gaan al die onderstebo van net die besit van die mark te vang om te verwag. Ek sal voortgaan om die mark onderpresteer solank die bulmark steeds. Die bulmark kan vandag gedoen word, kan dit deur middel van 20208230 duur; wie weet? Ek weet dat ek nederig sal neem my dubbelsyfer gewin en dank die handel gode vir die wonderlike jaar. As jy vir my 'n gewaarborgde opbrengs van 15,83% aangebied in my handel rekening vir 2014 sal ek dit in 'n hartklop. Varke kry vet en varke doodgemaak! Julie handelsresultate Terwyl Junie is gewys hoe hierdie stelsel skade kan verminder en eintlik 'n wins in 'n down mark, Julie was 'n voorbeeld van die scenario wanneer hierdie stelsel sal na verwagting die mark onderpresteer. Wanneer 'n mark ten volle gewaardeer en goed aandele is moeiliker om te kom deur, hierdie stelsel sal natuurlik onderpresteer in hierdie toestand op 'n groot mark tot maand as ons sal hou 'n ordentlike bedrag kontant. Terwyl ons strategie nog teruggekeer 0,36%, ons onderpresteer 'n woedende bul mark. Die Opsie Trading Strategies Resultate Oktober 2012 Goeie nuus: Die opsie handel strategieë beter gevaar as die SP 500 met byna 1%. Slegte nuus: Die mark verloor -1,99% wat beteken dat ons opsie handel stelsel gepos sy tweede verloor maand van die jaar val -1,14%. Goeie nuus: Ons is tans op 15,12% vir die jaar, beter as die mark en op pas om ons doelwit van 'n dubbel-syfer jaarlikse opbrengs net. Opsie Trading Strategies Ons is tans nie 100% belê en het 'n aansienlike gedeelte van ons portefeulje in kontant. Terwyl die klein markregstelling paar investable geleenthede voorsien, is daar steeds 'n beduidende nadeel potensiaal van die SP by 1400 wat ons daarvan weerhou om ten volle belê. Ons is meer toegeken as wat ons was verlede maand. Die maand van November kan 'n vlugtige een met die orkaan Sandy nadraai steeds gesorteer deur en die Presidensiële verkiesings ons almal wens was meer as twee maande gelede. Ons sal voortgaan om ons dorpe kies, kies ons voorraad en gebruik opsies vir ons 'n voorsprong te gee oor Wall Street. As jy wil graag meer inligting oor 'n lid, besoek gerus die lidmaatskap inligting bladsy. As jy op soek is na inligting oor die stelsel wat ons gebruik, besoek gerus ons Amazon bladsy om te kyk na ons boek, 8220; Klop Wall Street 1% op 'n Time.8221; Die Opsie Trading Strategies Resultate September 2012 Die opsie handel strategieë teruggekeer 1.07% vir die maand van September onderpresteer die mark 1.35%. Net soos ek het gepraat oor my Augustus resultate. solank die mark bly op vlakke wat ek as sou beskryf billik gewaardeer, gaan ek 'n relatief groot deel van my fondse in kontant hê. Die res van my geld sal wees in konserwatiewe posisies. Siek steeds deelneem aan die mark saamtrekke, maar ek sal nie die prestasie van die die mark Ek is geneig om te sien wanneer die mark is plat of val. Opsie Trading Strategies Resultate Augustus Ek vermeld in Julys handelsresultate dat 'n voortsetting van die mark tydren kan lei tot 'n onderprestasie van my handel strategie teenoor die aandelemark in die algemeen. Ek het so 'n belaglike prestasie in Junie en Julie en ek het in hierdie maand underinvested. Vir Augustus opgedoen ek 1.53%, terwyl die mark soos gemeet deur die SP 500 opgedoen 1,98%. Ek het ook genoem in Julie dat ek fyn om underinvested8230; en ek nog steeds is. Met die SP 500 rondom 1400 is ons redelik geprys in my opinie. Die skree Buys dat hierdie stelsel laaste kwartaal toegelaat word om die mark te klop deur 8,2% Arent daar nou so ek net sit op 'n paar klein posisies. Die res is in kontant. Gedurende tye soos hierdie, ek doen my bes om te slyp my 1% per maand. Ek is egter nie bereid om veiligheid op te offer vir die terugkeer. As die mark hoër gaan voort en ek maak net 0,7% hierdie month8230; Ill neem dit. Tog klop om jou geld in 'n spaarrekening by 0,7% vanjaar. Een van die pilare Ek gebaseer hierdie stelsel op was ons beste doen om die 30%, 40%, 50% + regstellings wat 'n portefeulje kan verwoes vermy. Jy kan nie die regstellings te vermy as jy 100% belê wanneer die mark redelik gewaardeer. Weet ek watter rigting die volgende 20% beweging in die voorraad marekt gaan? Beslis nie, kan die mark net so maklik te kry 20% as dit kan verloor 20%. Maar ek sou eerder onderpresteer die 20% onderstebo as marketperform die 20% daling. Ek gaan in September, net soos ek het in August8230; underinvested. As die mark gaan voort om te tydren sal ek my onderprestasie te neem en wees bly dat ek aktief iets gaan doen om te probeer om te beskerm teen 'n groot regstelling. Soos altyd, is vorige prestasie nie waarborg vir die toekoms disclaimer. Julie Opsie Trading Strategies Resultate Kom uit 'n redelik belaglik uitprestasie van die SP 500 laaste kwartaal, was ek verwag 'n markopbrengs vir my opsie handel strategieë resultate vandeesmaand. In die laaste kwart handelsresultate. Ek beter gevaar as die mark met 8,2%. Dit kwartaal begin met 'n beter prestasie van 3,02%. Ek is redelik underinvested nou met die mark kruip terug na 1400. As die mark het 'n sterk maand in Augustus, sal ek waarskynlik onderpresteer, maar ek is bereid om 'n kleiner wins te neem ten einde myself te beskerm teen 'n groot regstelling wat moontlik wanneer die mark kry om verhoogde vlakke.


No comments:

Post a Comment