Sunday, October 9, 2016

Total Quality Management

Dinsdag 3 Julie, 2007 TQM teorieë, Goeroes, Proses ens gehalte bestuur gehalte bestuur geskiedenis, ghoeroes, TQM teorieë, proses verbetering, en organisatoriese 'uitnemendheid' Die geskiedenis van kwaliteit beheer, van blote "inspeksie" te Total Quality Management, en sy moderne 'gebrandmerk interpretasies soos' Six Sigma, het gelei tot die ontwikkeling van noodsaaklike prosesse, idees, teorieë en gereedskap wat sentraal tot organisasie-ontwikkeling is, bestuur van verandering, en die prestasie verbeterings wat algemeen gewenste vir individue, spanne en organisasies. Hierdie gratis hulpbronne, materiaal en gereedskap is 'n uitstekende gids tot die gehalte bestuur gebied, vir praktiese toepassing in organisasies, vir studie en leer, en vir onderrig en opleiding van ander. Die materiaal is pdf lêers, waarvoor jy sal 'Acrobat Reader, beskikbaar vry van Adobe nodig. Hierdie gratis materiaal word beskikbaar gestel met die toestemming van die Britse Departement van Nywerheid, wat dank erken. Die genoteerde en gekoppel uit hierdie bladsy materiaal is onderworpe aan Crown kopiereg. geskiedenis van gehalte bestuur Die wortels van Total Quality Management kan teruggevoer word na die vroeë 1920's produksie gehaltebeheer idees, en veral die konsepte ontwikkel in Japan begin in die laat 1940's en 1950's, 'n pionier daar deur Amerikaners Feigenbum, Juran en Deming. Meer oor Quality Management en TQM geskiedenis. gehalte bestuur guru en teorieë Quality Management grootliks die gevolg van die werk van die gehalte ghoeroes en hul teorieë: die Amerikaanse ghoeroes te sien in die 1950's Japan: Joseph Juran, W Edwards Deming, en Armand Feigenbum; die Japannese gehalte ghoeroes wat ontwikkel en uitgebrei die vroeë Amerikaanse gehalte idees en modelle: Kaoru Ishikawa, Genichi Taguchi en Shigeo Shingo; en die 1970-1980's American Western ghoeroes, veral Philip Crosby en Tom Peters, wat die Quality Management konsepte verder uitgebrei na die Japannese suksesse. Meer oor die Quality Management ghoeroes en hul teorieë. insluitend die ontwikkeling en / of gebruik van die Plan, te doen, gaan, Wet (PDCA) siklus, Pareto ontleding, oorsaak en gevolg diagramme, stratifikasie, check-velle, histogramme, strooi-kaarte, proses beheer kaarte, stelsel ontwerp, parameter ontwerp , verdraagsaamheid ontwerp ( 'Taguchi metode'), Gehalteverbetering Spanne (QIT), net betyds (JIT), Bestuur deur die loop van (MBWA), McKinsey 7-S raamwerk, ens totale kwaliteitsbestuur (TQM) Total Quality Management funksies sentraal die kliënt-verskaffer koppelvlakke, (eksterne en interne kliënte en verskaffers). 'N Aantal prosesse sit by elke koppelvlak. Sentraal is ook 'n organisatoriese verbintenis tot gehalte, en die belangrikheid van kommunikasie hierdie gehalte verbintenis, tesame met die erkenning dat die reg organisasiekultuur is noodsaaklik vir effektiewe Total Quality Management. Meer oor die grondbeginsels en strukture van die TQM model. insluitend die mense, prosesse en stelsels in die organisasie. prosesse - begrip prosesse en metodes vir prosesverbetering Verstaan ​​prosesse is noodsaaklik voordat gepoog word om dit te verbeter. Dit is 'n sentrale aspek van Total Quality Management, en ook om meer moderne gehalte en proses verbetering interpretasies en modelle soos Six Sigma. Meer oor Total Quality Management proses en die proses verbetering metodes. 'N Wye verskeidenheid van gereedskap en tegnieke word gebruik vir die identifisering, meting, prioritiseer en die verbetering van prosesse wat van kritieke belang om gehalte is. Weereens hierdie idees en metodes prominent in die moderne interpretasies van Total Quality Management, soos Six Sigma. Hierdie proses verbetering gereedskap en tegnieke sluit in: DRIVE (definieer, Review, te identifiseer, Check, Voer), proses kartering, vloei-kartering, kragveldontleding, oorsaak en gevolg, 'n dinkskrum, Pareto ontleding, Statistiese Prosesbeheer (SPC), beheer kaarte , staafgrafieke, 'dot plot "en kerfstok kaarte, check-velle, strooi diagramme, matriks ontleding, histogramme. Meer oor gereedskap en tegnieke vir die proses evaluering en verbetering. ontwikkeling van mense en spanne Mense is 'n belangrike komponent in enige suksesvolle ontwikkeling organisasie. Verwyder jy die mense en die organisasie is niks. Neem weg die mense se motivering, toewyding en vermoë om saam te werk in goed georganiseerde spanne, en weer, die organisasie is niks. Aan die ander kant, inspireer die mense goed, kreatief, produktief werk, en die organisasie kan vlieg. Logies dus die ontwikkeling en behoorlike benutting van mense is noodsaaklik vir die sukses van die hele kwaliteit beheer inisiatiewe. Daar is 'n wye verskeidenheid van modelle wat gebruik word in die kies, organiseer, ontwikkeling, opleiding en motivering van mense, waaronder klassieke modelle soos Belbin, Myers Briggs, (MBTI - die Myers Briggs Type Indicator), Bruce Tuckman se "vorm, Bestorming , Normfase, uitvoerende se model, John Adair se optrede Centred Leierskap model. Meer oor mense en kultuur binne gehalte bestuur. Daar is baie ander metodes en modelle vir die optimalisering van die doeltreffendheid van mense binne organisasies op hierdie webwerf. Kyk na die hoofindeks as jy nie reeds op die hoof webwerf. kwaliteit beheer stelsels A 'Total Quality Organisasie' bevoordeel gewoonlik van 'n doeltreffende Quality Management System (QMS). A Quality Management System is tipies gedefinieer as: ". 'N Stel gekoördineerde aktiwiteite te rig en te beheer 'n organisasie ten einde die effektiwiteit en doeltreffendheid van sy prestasie voortdurend te verbeter" Kliënt verwagtinge onvermydelik ry en definieer 'performance' kriteria en standaarde. Daarom Quality Management Systems fokus op verwagtinge van die kliënt en voortdurende hersiening en verbetering. Meer oor Quality Management Systems. wat dit is, en hoe om 'n goeie QMS. prestasiemeting en bestuur Daar is baie maniere om organisatoriese prestasie buiten finansiële opbrengs of wins te meet. Moderne meting fokus op die noodsaaklike aktiwiteite, hulpbronne en ander faktore - baie minder tasbare as die tradisionele indictors - wat 'n impak op die finale uitsette. Dit sluit in moderne metodes soos 'Balanced Scorecard. Meer oor prestasiemeting. en die koste van gehalte. uitnemendheid en die Europese Quality Management Model Die Europese Stigting vir Kwaliteitsbestuur (EFQM) Uitnemendheid Model174; is 'n nuttige raamwerk vir die ontwikkeling van gehalte en uitnemendheid binne 'n organisasie. Meer. Enige organisasie kan self bepaal op voorwaarde dat dit het die verbintenis om dit so, en 'n raamwerk vir die self-assessering. Hier is 'n paar idees, en 'n proses vir gehalte en uitnemendheid selfassessering. TQM benchmarking en vraelys (gereedheid vir benchmarking) Benchmarking is 'n wyd gebruik termyn binne die gebied van organisatoriese meting en bestuur. Hier is 'n uiteensetting van benchmarking, en 'n vraelys deur 'n organisasie (of 'n departement of proses span) dat hulle gereed is vir benchmarking kan evalueer. TQM implementeringsraamwerk en bloudruk TQM prosesse Gereedskap en tegnieke Mense en spanwerk Gehalte bestuurstelsel prestasiemeting EFQM Excellence Model174; Self-evaluasie Dit bloudruk vir die bereiking van organisatoriese uitnemendheid is gebaseer op baie jare van navorsing, onderrig en raadgewende werk in die Europese Sentrum vir Besigheid Uitnemendheid (ECforBE), en die navorsing en opvoeding afdeling van Oakland Consulting plc. Dit is, saam met die ander hulpbronne in hierdie afdeling, die beste huidige inligting en advies van die Britse Departement van Nywerheid. TQM gevallestudies Hier is 'n aantal gevallestudies met organisasies wat kwaliteit beheer en inisiatiewe proses verbetering geïmplementeer. Hierdie gevallestudies illustreer die doeltreffendheid en die haalbaarheid van die verskillende metodes, instrumente, tegnieke en konsepte ingesluit binne gehalte bestuur en kwaliteit proses verbetering teorie. Appor Beperk gevallestudie (deurlopende verbetering, kultuurverandering) BAE Systems / Waer Systems Limited gevallestudie (verskaffingsketting proses verbetering, projek-kampioene, verskaffer vennootskappe) British Telecom Plc gevallestudie (kwaliteit raamwerk, strategie, stelsels, selfassessering, gebalanseerde telkaart) GSM Groep gevallestudie (missiestelling, strategiese beplanning, Kaizen, vennootskappe) Hydrapower Dynamics Ltd gevallestudie (spanwerk, gehalte bel, stelsels, gesonde verstand gehalte) Verband Express gevallestudie (besigheid uitnemendheid, belanghebbendes, spanwerk, kwaliteit toekennings, meting) Spembly Mediese Beperk gevallestudie (ontwerp vir vervaardiging, projekte, gelyktydige ingenieurswese, innovasie, millennium produkte) voorbeelde van materiale wat verband hou met die kwaliteit, prestasiebestuur, en organisatoriese ontwikkeling, beskikbaar op die webwerf Total Quality Management Total Quality Management Total Quality Management - 'N een-week kursus in Gehalteversekering projekbestuur in Londen Die doel van hierdie een-week kursus in Total Quality Management - TQM is om afgevaardigdes met die kundigheid wat nodig is om gehalteversekering taak uit te voer en effektief te handel met die kliënt moet in die middel van korporatiewe doelwitte te voorsien. Deur die loop, sal die konsep van 'beste praktyk' in Quality Management geëvalueer, met spesifieke klem op die identifisering maatstaf standaarde gehalte en voortdurende verbetering beplanning gestel. Deur hierdie omvattende opleiding reeks afgevaardigdes sal in staat wees om die vaardighede en hulpbronne wat nodig is om die totale kwaliteit bestuursprosesse te implementeer evalueer, asook om koste-effektiewe bereiking van wêreldklas standaarde in te skakel. Algehele, natuurlik deelnemers sal die potensiële voordele van 'n internasionale gehalte sertifisering erken. beide as 'n bemarkingsinstrument en 'n korporatiewe beeld ondersteuning strategie. Geskiktheid - Wie moet dit bywoon? Total Quality Management 2016 Kursus Roosters beskrywing Total Quality Management (TQM) is 'n wetenskaplike benadering vir die bestuur en werknemers om betrokke te wees in die deurlopende verbetering van prosesse onderliggend aan die produksie van goedere en dienste. Hierdie benadering is fundamenteel in besigheid, nywerheid, bewese medisyneverbruik en vele ander dissiplines. beskikbaarheid Leeruitkomste 4. Ontwikkel navorsing vaardighede wat hulle sal toelaat om op hoogte te bly van veranderinge op die gebied van Total Quality Management;


No comments:

Post a Comment