Thursday, October 6, 2016

Handel Vaardigheid

handel vaardigheid Opleiding 3D% 3D "/% Edit Insameling en probeer ambagte is oorspronklik geleer het uit gespesialiseerde handel vaardigheid meesters. die speler kan 'n mens byeenkoms en een knutselen beroep te kies. 'N karakter kan 'n bedryf vaardigheid afrigter gebruik om een ​​afleer; Dit sal die vaardigheid te verminder na 0 en die karakter sal toegang te verloor om dit te. Handel vaardigheid afrigters kan ook gevind word by Capital Cities asook elke ras se Hoofstuk Twee Quest Hub. Byeenkoms 3D% 3D "/% Edit Insameling vaardighede gebruik word om te verkry of items wat gebruik word in beide die insameling en knutselen vaardighede te omskep. Die kweek van 3D% 3D "/% Edit Kweek laat die speler om onkruid en / of swamme groei (dikwels in die apteker handel). Kweek vereis geen spesiale plek of plek. Jy kan dit op enige plek en op enige tyd doen. Kweek het 3 stappe om sy proses: Jy sal sade (vir onkruid) of spore (vir swamme) nodig. Hierdie twee items kan verkry word in verskeie maniere. Die maklikste manier om die basiese sade en spore verkry is uit die handelaars in die meeste stede. Jy kan ook hierdie twee items ontvang van monsters. Jy sal begin met twee kweek erwe, u 'n addisionele plot kry elke 50 vaardigheid punte en kan soveel as 4 sade en spore het almal 'n vaardigheid vlak wat verband hou met hulle, sodat jy nie in staat sal wees om 'n hoë vlak saad te plaas in 'n leë plot as dit oorskry jou kweek vlak. Die groeisiklus. Die groeisiklus self afgebreek word in 3 fases. Stadium een ​​wat jy kan grond voeg, stadium twee kan jy water by te voeg, en die derde fase is voedingstowwe. Die gebruik van hierdie toevoeging verkort die tyd wat dit neem vir die plant om te groei, en kan die kwaliteit van die teruggekeer plant verbeter. Hierdie items kan gevind word by handelaars of buit. Die totale tyd wat nodig is om 'n saad te kweek is opgebreek onder hierdie sub-fases in die groeisiklus. Oor die algemeen vereis 1-6 minute om 'n plant groei, met 'bymiddels "die vermindering van die groei tyd. Harvest. So eenvoudig soos dit klink. Net oes plant en plaas dit in jou rugsak. Dit sal jou plot stel terug na leegmaak en jy sal gereed wees om weer te begin. Daar is 'n klein kans om 'n kritiese sukses van die oes wat jy nie net die voltooide plant nie, maar ook 'n nuwe geslag van soortgelyke tipe sal gee verdien. Hierdie bonus sade neem toenemend langer te groei (dit wil sê as jy 'n bonus nageslag af van plant X, kan nageslag 150% van plant X se groei neem tyd. As plant A lewer bonus saad B, sal B 150% van plant A neem groei tyd, ens tot 'n maksimum tyd van 9 minute.) Enige een saad kan verskeie geoes plant eienskappe wat lei tot verskillende samestellings het. Plant maai. Die insameling van 'n plant laat kweker om beide sade van die plant en stabiliseerders wat gebruik word in apteker oes. Die eerste beskikbare kweek Afrigter kan gevind word in Hoofstuk 2 vir elke wedren. Balagil Axegrinder - Redhammer Brewery. Kaart Merkers: 46234, 30029 Afrigter in die Stad van Adunei (High Elves, Hoofstuk 2) Afrigter in die stad van Altdorf - mark Plaza Herwinning 3D% 3D "/% Edit Herwinning kan afbreek enige "groen" vlak of hoër item in fragmente en Remedies vir gebruik saam met die Talisman maak tradeskill. Herwinning is uitgevoer op items wat rariteit van ongewoon, selde, of unieke (groen, blou, of Purple se). Herwinning 'n item sal die item breek. Om te red, maak jou blad vermoëns, en gaan na die algemene blad daarin. Klik op die tradeskills, asof jy gaan 'n doepa of 'n talisman maak, en kliek dan op herwinning. Jou wyser sal 'n hamer raak, en jy kan kliek op 'n item wat aan die bogenoemde kriteria. Aan die begin van Berging, sal jy kies watter fragment jy wil te kry. Jy begin dan Berging, wat is 'n 2 tweede proses, en aan die einde sal dit lukraak besluit indien u versuim of slaag. As jy misluk, sal jy 'n paar magic essensies te kry, en as jy slaag sal jy diegene benewens kry om 'n fragment, saam met 'n kans om jou Berging vlak in te samel. Jy kan ook red "Shattered" en "onafskeibaar" items te essensies en 'n kans om jou Berging verhoog ontvang. In die meeste gevalle, sal herwinning n fragment een kwaliteit vlak laer as die item ontnugterde produseer. 'N Blou item, byvoorbeeld, sal 'n groen fragment (met die aanvaarding van die herwinning nie misluk) oplewer. Die uitsondering op hierdie reël is die keuse om fragmente wonde 'van 'n item te trek met die + wonde teenwoordig stat. Vir een of ander rede, sal Wonde Fragmente konsekwent wees van dieselfde gehalte (blou fragment van blou item, pers fragment van pers item). Elke item het 'n kans om 'n soortgelyke gekleurde fragment trek uit die item, maar wonde items doen dit gereeld. Op hierdie manier, wonde gelukbringers produseer sommige van die mees maklik opgeveil items vroeg in die handel vaardigheid slyp. Dekmar Wulfmann, Salvager - Grey Lady Formanka (Ryk, Hoofstuk 2) Altdorf - niemand gevind Morden Snowbeard, Salvager - Ekrund - rondom die linker (Suidwes) kant van die herberg Afrigter in die Stad van Adunei (High Elves, Hoofstuk 2) Torus Savageblade, Salvager - towenaar se aksioma (Chaos, Hoofstuk 2) Da Slinka, Salvager - Da Oorlog Maker (15354, 54601 - Mount Bloodhorn) Tavrik Bladefire - Stone Akrana se (Dark Elf, Hoofstuk 2) Butchering en blaas 3D% 3D "/% Edit Butchering en blaas is in wese twee kante van dieselfde munt: beide vaardighede gebruik word om hulpbronne te haal uit dooie skares. Die verskil lê in die aard van die skares elke versamel uit en die gevolglike buit: butchering gebruik op nie-lewende mobs en blaas gebruik word op die meer intelligente skares. Soos Mark Jacobs dit gestel het: "As dit is slim genoeg om klere te dra, dan is dit waarskynlik het sakke en wat jy nodig het om te aas, geen klere beteken dat geen sakke en dan sal jy nodig het om te Butcher." Ten einde te aas of slagter 'n lyk is daar drie voorwaardes voldoen moet word: die lyk moet heeltemal geplunder (aangedui deur vlieë gons rondom dit), moet die speler die toepaslike vaardigheid vlak het in vergelyking met vlak die monster en die speler moet regte om dit te. Opruim / butchering regte word aanvanklik aan die speler / groep wat die skare doodgemaak, maar na 'n ruk dit oopmaak vir enigiemand. Aanvanklik sal 'n aasdier / slagter in staat om hul vaardigheid gebruik op tot op vlak 5 mobs wees, vooruitgang in die vaardigheid open hoër vlak skares te geplunder. Die ontvang van butchering items word gebruik as bestanddele vir die apteker knutselen vaardighede en kweek, terwyl die aasdier vind items nuttig talisman knutselen. Die aasdier mag Gold Dust en aandenkings wat gebruik word deur talisman makers vind. Wenk: Vir speler wat RVR prevers, blaas lyk na die beste beroep as jy jou geval vyande kan aas wees. Beide blaas en butchering vereis dat jy eintlik 'uit en oor' in die wêreld uit te voer, maar butchering vereis speler om werklik tyd spandeer op soek vir 'n gepaste NPC skares. Kweek kan gedoen word op 'n vlak een alt op 'n posbus, maar omdat kol 1.2 al seldsame / spesiale ( blou 200) is bind op bakkie en kan nie verkoop word of stuur 'n alt, net vendored of gegroei. [1] Mekel Falkenhiem - Butcher van Grey Mare Inn


No comments:

Post a Comment